Tintenfischsalat - سالاد اختاپوس



یکی از سالاد های لذیذ یونانی , سالاد دریایی هست 
از دید من این سالاد مورد پسند کسانی هست که به خوراکها و طعم غذاهای دریایی علاقه دارن , اگر به ماهی و خوراکهای دریاره علاقه ای نشون نمیدید , بهتره که تهیه نکنید :)
اصولا خوراکهای یونانی ترکیباتی از زیتون و پنیر هست 
تو انواع پیش غذاهاشون و یا پیتزاهاشون میتونید زیتون و پنیر رو ببینید 
تو این سالاد هم این ٢ , ترکیبهای اصلی هستن 
این سالاد با نام سالاد اختاپوس هم شناخته میشه 
در آلمان میشه گوشت اختاپوس رو به صورت آماده و پخته شده در روغن یا آب به صورت کنسروی تهیه کنید 

برای این سالاد احتیاج به :
گوشت آماده و پخته شده اختاپوس 
پنیر فتا 
زیتون , ترجیها سیاه 
فلفل دلمه در رنگهای متنوع
سیبزمینی پخته شده و نگینی 
نخود فرنگی پخته 
آبلیمو تازه 
روغن زیتون 
جعفری خرد شده 
نمک و فلفل 
در صورت تمایل کمی سس مایونز 


* مقادیر این مواد رو به عده خودتون میزارم که میتونید با کم و زیاد کردن به اون نقطه مطلوب برسید 


تمامی مواد رو بعد از پخته و تهیه شدن با هم مخلوط کنید 
من تو این سالاد سس اضافه نکردم چون دیگه همه رنگهای جانبی دیده نمیشه , ولی اگه مایل بودید لذیذ تر باشه میتونید خودتون اضافه کنید 
نوش جان , گیلدا 




Kommentare

  1. خدا رو شکر تونستم با این نت نفتی و فیلتر شکن بالاخره باکس نظرات رو باز کنم
    گیلدا جون من تا حالا اختاپوس ندیدم تو رشت بفروشن جایی
    از غذاهای خارجکیتون نمی تونیم بهرمند بشیم متاسفانه :(
    نوش جون عزیزم ظاهر عکسها که غوغا میکنه مرسی

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. اخ اخ درکت میکنم شادی جون
      عزیزم فکر نکونام که تو زیاد با ماهی میونه داشته باشی
      پس ناراحت نباش که نیست :)))) البته جنوب دارن ولی اونجاها که شما هستین فکر کنم باید دنبال کنسرویش باشید

      Löschen
  2. به به چه ترکیباتی باید عالییییی باشه خیلی هم چشم نواز شده عزیزم دستت درد نکنه نوش جان

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. مرسی اعظم جون , خوشحالم که باز میبینمت

      Löschen

Kommentar veröffentlichen

Beliebte Posts